Официальный онлайн-магазин Electrolux
Оновіть ваш браузер
На жаль, ваш браузер не підтримується нашим сайтом або ви використовуєте застарілу версію. Щоб отримати доступ до сайту, оновіть свій браузер до актуальної версії:
Також ви можете самостійно завантажити останню версію у налаштуваннях вашого браузера:
  1. Меню
  2. Довідка
  3. Про програму/браузер
  4. Оновити
arr Техніка
arr
  • arr

Ваше місто - Київ

Інформація щодо Covid-19

Шановні клієнти,

Здоров'я та безпека наших клієнтів і співробітників для нас - головний пріоритет. Ми постійно стежимо за ситуацією і діємо на основі останньої інформації та рекомендацій місцевих органів влади.

У зв'язку з введенням карантину по всій території України з метою запобігання поширенню гострого респіраторного захворювання COVID-19, ми робимо все можливе, щоб надати вам будь-яку підтримку, і приносимо свої вибачення, якщо зворотний зв'язок відбувається довше, ніж зазвичай.

Сервісні центри

Якщо вам необхідний візит в сервісний центр, ми рекомендуємо спочатку зв'язатися з нашим центром підтримки, можливо, ми зможемо допомогти Вам без виїзду технічного фахівця додому.

Якщо Вам потрібне технічне обслуговування вдома, зверніть увагу, що наші фахівці з технічного обслуговування зможуть приїхати тільки в тому випадку, якщо обмежувальні заходи, введенні місцевою владою на період карантину, це допускають.

Якщо ви, будь-хто з членів вашої сім'ї або ваші прямі колеги були в будь-яких регіонах, де були зафіксовані спалахи коронавірусу COVID-19 за останні 14 днів, або у вас або у когось з членів вашої сім'ї в даний момент є лихоманка або гострі респіраторні симптоми, які можуть бути ознаками застуди або грипу, будь ласка, утримайтеся від бронювання виклику в сервісному центрі, хоча б у термін до 7 днів після того, як всі симптоми зникнуть, і почекайте, хоча б 14 днів після повернення з будь-яких відомих регіонів зі спалахом COVID-19.

Якщо ви вже замовили виклик у сервісний центр, будь ласка, забронюйте повторно вже запланований виклик по телефону гарячої лінії 0 800 50 80 20

Щоб забезпечити здоров'я і безпеку наших співробітників, компанія Electrolux ввела додаткові вимоги до сервісних спеціалістів під час сервісного візиту, а також при проведенні зустрічей на станціях технічного обслуговування для збору запчастин і замовлень на обслуговування. Це означає, що наші фахівці можуть уникати прямого контакту, включаючи рукостискання, носити маски та додатково запитувати про стан вашого здоров'я (в тому числі пропонувати більш пізню дату відвідування).

Товар додано до